وزير بهداشت ، درمان و آموزش پزشکي

یارانه دارو حذف نمی شود

با تحقق تخصیص 10 درصدی درآمدهای حاصل از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها ، میزان سرانه سلامت در کشور افزایش خواهد یافت و هزینه های درمان مردم هم ‏کاهش می یابد.

یارانه دارو در سال آینده حذف نخواهد شد و در قانون بودجه سال جدید 3 هزار و 900 میلیارد ریال یارانه برای بخش دارو در ‏نظر گرفته شده است.

به گزارش واحد مرکزی خبر،وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در سفر به آذربایجان غربی ‏ با اشاره به آثار مثبت اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها در ‏بخش درمان و سلامت کشور گفت: با تحقق تخصیص 10 درصدی درآمدهای حاصل از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها ، میزان سرانه سلامت در کشور افزایش خواهد یافت و هزینه های درمان مردم هم ‏کاهش می یابد.‏ مرضیه وحید دستجردی افزود : اجرای این قانون در کاهش هزینه های درمان بعضی از بیماری های ‏صعب العلاج مؤثر است. او گفت : مصوبات سفرهای ‏استان در حال افتتاح است و بسیاری از بیمارستان ها ، مراکز بهداشت ، خانه های بهداشت و پایگاه های ‏اورژانس تا پایان امسال به بهره برداری می رسند.‏ طرح بازسازی بیمارستان 50 تختخوابی حضرت فاطمه (س ) و آغاز ساخت دانشکده پرستاری در شهرستان نقده و بازدید از روند اجرای بیمارستان آیت الله خویی در شهرستان خوی از ‏برنامه های امروز وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در آذربایجان غربی است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا